page content
Κατασκευή Ιστοσελίδας. Καλαίσθητά, μοντέρνα και λειτουργιά web site.
Το πρώτο μας site, το κατασκευάσαμε το 1995 και συνεχίζουμε.
Θεωρούμε ότι η κατασκευή ιστοσελίδων οφείλει να εξασφαλίζει στον πελάτη μας την συνεχή και αξιόπιστη παρουσία του στο διαδίκτυο.
Βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας όταν μας χρειάζονται και εξασφαλίζουμε ότι πάντα θα υπάρχει ένας καταρτισμένος άνθρωπος που θα τους λύσει απορίες και θα εξασφαλίσει απαντήσεις σε όλα τα τεχνικά ερωτήματα.
Τα παραπάνω μπορεί να ακούγονται αυτονόητα αλλά δεν είναι. Όπως δεν είναι αυτονόητο ότι οι πελάτες μας δεν είναι ειδικοί στο internet, αλλά επιχειρηματίες που χρειάζονται έναν εξειδικευμένο στο internet συνεργάτη.
Έχουμε την γνώση και την εμπειρία να σας καθοδηγήσουμε και να λειτουργούμε συμβουλευτικά. Μαζί μπορούμε να θέσουμε εφικτούς στόχους και να επιλέξουμε την καλύτερη δυνατή λύση, σε σχέση με τον διαθέσιμο προϋπολογισμό σας, την υποδομή της επιχείρησης σας, αλλά κυρίως, λαμβάνοντας υπ' όψιν μας το αντικείμενο της δουλειά σας και το κοινό στο οποίο απευθύνεστε.
Αυτό νομίζουμε ότι είναι η ουσία της δουλειάς μας.
accordion
Για τον λόγο αυτό, το design θα πρέπει να «τραβήξει» την προσοχή του επισκέπτη ώστε να τον κρατήσει για να «δει» το περιεχόμενο του. Θα πρέπει να φορτώνει γρήγορα. Θα πρέπει να σηματοδοτεί άμεσα την εικόνα και τον χαρακτήρα παρουσίασης, να είναι εύκολο στην χρήση και να γίνεται αμέσως κατανοητός ο τρόπος πλοήγησης στις σελίδες του. Να είναι σωστά δομημένο και πάνω από όλα να προβάλει άμεσα το περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους επισκέπτες του.
Επιπλέον το site θα πρέπει να «βγαίνει ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών του internet. Κατά συνέπεια θα πρέπει να ενσωματώνει μια σειρά από σχεδιαστικές και τεχνικές προδιαγραφές που είναι αποδεκτές και θεωρούνται «φιλικές» προς το Google.
Ο εικαστικός σχεδιασμός θα είναι προσαρμοσμένος στις σύγχρονες αντιλήψεις του design όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια όπως η χρήση Flat Design όπου αυτό αποτελεί λειτουργική επιλογή, η εκτεταμένη χρήση scroll και το parallax scrolling. Επιπλέον, στον σχεδιασμό του site χρησιμοποιούνται μεγάλες εικόνες και βίντεο, μεγάλοι τίτλοι κτλ.
Όλες οι παραπάνω σχεδιαστικές πρακτικές δεν είναι αυτονόητο ότι θα χρησιμοποιηθούν στον σχεδιασμό του site της επιχείρηση ς σας. Ο εικαστικός σχεδιασμός θα επιλεγεί λαμβάνοντας υπ΄ όψιν τα παρακάτω βασικά κριτήρια:
- Το κοινό στο οποίο απευθύνεται το site.
- Τις διάφορες λειτουργίες και την χρηστικότητα των σελίδων που θα δημιουργηθούν.
- Τον όγκο, το είδος και την ομαδοποίηση των δεδομένων που θα παρουσιάζονται.
- Η οπτική επικοινωνία και το υποστηρικτικό υλικό που διαθέτει η επιχείρηση.Η οργανωμένη οπτική επικοινωνία και ύπαρξη φωτογραφιών υψηλής ποιότητας, video και λοιπού υλικού καθορίζει σε μεγάλο βαθμό και τον εικαστικό σχεδιασμό του site.
Στον καθορισμό του έργου περιλαμβάνονται όλες οι βασικές πληροφορίες που το αφορούν:
•Η περιγραφή του έργου
•Οι αντικειμενικοί στόχοι του έργου
•Διαδικασία μελέτης και η υλοποίησης του έργου
•Οι περιορισμοί που ισχύσουν (εργασία, χρόνος, οργάνωση, οικονομικοί, υλικά, κτλ
• Καθορισμός κόστους υλοποίησης.
Παράλληλα ελέγχετε η εφικτότητα του έργου σε τεχνικό, λειτουργικό, οικονομικό, και διοικητικό επίπεδο. Η τεχνική εφικτότητα περιλαμβάνει την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που είναι διαθέσιμες για την υλοποίηση του έργου, η λειτουργική την εκτίμηση ανταπόκρισης του έργου στους επιδιωκόμενους σκοπούς, η οικονομική το κατά πόσο το έργο έχει θετική αξία - κέρδος. Η εφικτότητα συμπεριφοράς προσωπικού περιλαμβάνει τις επιδράσεις του έργου στην ποιότητα εργασίας του προσωπικού καθώς και την εύκολη εισαγωγή και ενσωμάτωση του έργου στην καθημερινότητα της επιχείρησης.
Ο Προγραμματισμός -Σχεδιασμός, ξεκινάει με την αναλυτικότερη δυνατή περιγραφή του έργου και αποτελείται από συνεχόμενες προσπάθειες για να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση, σε σχέση με τον διαθέσιμο χρόνο, και χρήματα. Με τον προγραμματισμό επιτυγχάνουμε:
1.Η ανάλυση του έργου σε φάσεις.
2.Η δημιουργία χρονικού και οικονομικού προγράμματος.
3.Η ιεράρχηση προτεραιοτήτων.
4.Η δημιουργία συστήματος ελέγχου.
5.Η δημιουργία ομαλής επικοινωνίας με τον πελάτη.
6.Η τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων..
Ακολουθεί η ανάλυση του έργου σε φάσεις και ο καθορισμός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος και συγκεκριμένη ποσότητα πόρων για κάθε φάση υλοποίησης του έργου και την παραγωγή του επιθυμητού αποτελέσματος.
Για την παρουσίαση μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού στο Internet προτείνουμε λύσεις που θα δώσουν την δυνατότητα επικοινωνίας της επιχείρησης/οργανισμού με το κοινό. Για να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή παρουσίαση γνωρίζουμε την «αγορά» που κινείται ο πελάτης και τον ανταγωνισμό, και εντοπίζουμε την διαφοροποίηση που μπορούμε να έχουμε από τον ανταγωνισμό.
Διαμορφώνουμε το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου με βασικό κριτήριο την λειτουργικότητα, την αισθητική αρτιότητα, την σωστή και συνεχή λειτουργία του site, την συντήρηση, παρακολούθηση και υποστήριξη, την ουσιαστική αμφίδρομη επικοινωνία με το κοινό
Εφαρμόζουμε προηγμένες λειτουργίες βελτιστοποίησης κώδικα και λέξεων κλειδιών. Αναπτύσσουμε καμπάνιες στο Google με σκοπό την βέλτιστη εμφάνιση του site σε αναζητήσεις χρηστών. Συνδέουμε τον δικτυακό τόπο με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
H εκπαίδευση των χειριστών του συστήματος αποτελεί την τελευταία φάση υλοποίησης του έργου πρίν από την οριστική παράδοση του.