page content

Κατασκευή Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Πωλήσεις σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, οποτεδήποτε.


Ψάχνοντας στην wikipedia για τον ορισμό των e-shop διαβάζουμε τα παρακάτω: 

Ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να αναφερθεί κάποιος σε ένα Διαδικτυακό τόπο (site) μέσω του οποίου πραγματοποιούνται πωλήσεις διαφόρων ειδών.

Στην πραγματικότητα όμως η επιχειρηματική δραστηριότητα στο internet είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από τις πωλήσεις διαφόρων ειδών.   Υπάρχει μία ευρύτερη έννοια που αφορά το ηλεκτρονικό επιχειρείν (E-Business) και αναφέρεται στην πραγματοποίηση επιχειρηματικών συναλλαγών μέσω του Internet .
Όπως πολύ σωστά έχει πει ο Μπιλ Γκέιτς: "Το Διαδίκτυο δεν είναι απλώς άλλο ένα κανάλι πωλήσεων. Θα μετασχηματίσει την επιχείρησή σας. Η μελλοντική επιχείρηση θα λειτουργεί με ένα ψηφιακό νευρικό σύστημα".

 

Στην NEWMEDIA όταν λέμε ότι αναλαμβάνουμε την κατασκευή  e-shop σας αυτό που κάνουμε είναι να αναλαμβάνουμε την προσαρμογή του επιχειρηματικού σας μοντέλου στην νέα ηλεκτρονική πραγματικότητα.

 

Ακόμα δε περισσότερο, η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος ουσιαστικά μας ωθεί να σχεδιάσουμε μαζί σας το ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο για την επιχείρηση σας με στόχο την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του internet και των ευκαιριών που προσφέρει.

 

Κατασκευάσαμε το πρώτο μας e-shop το 1998 με REBOL.  Από τότε έχουμε αναλάβει την κατασκευή πάνω από 100 e-shop και εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου.   Έχουμε φτιάξει:

  • E-shops λιανικής  πώλησης,  χονδρικής πώλησης - παραγγελειοληψίας  ή και τα δύο ταυτόχρονα. 
  • E-shops συνδεδεμένα με το ERP της επιχείρησης του πελάτη μας για την άμεση (σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση) προϊόντων, παραγγελιών, τιμοκαταλόγων, εκπτώσεων, αποθεμάτων κτλ. 
  • Αλλά  και e-shops διασυνδεδεμένα με site σύγκρισης τιμών όπως το skroutz.gr , τα social media (login, like, share, comments κτλ) ή affiliate networks.
  • Ε-shops με πολλαπλούς τρόπους πληρωμής, εκπτώσεων και προσφορών  αλλά και αποστολής ή παραλαβής των προϊόντων.
  • Ε-shops με πολλαπλές λειτουργίες και e-shop με μοναδικές (custom e-shop) εφαρμογές προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών μας, των προϊόντων τους και των υπηρεσιών που παρέχουν.


 

Το καλύτερο e-shop μας ακόμα δεν το κατασκευάσαμε.  Μαζί μπορούμε να σχεδιάσουμε το καλύτερο e-shop.  Το δικό σας e-shop. Επικοινωνήστε μαζί μας.

 

accordion
Βασικά χαρακτηριστικά των eshop
  • Δυνατότητα καθημερινής ενημέρωσης σε πραγματικό χρόνο.
  • Φιλικό περιβάλλον εργασίας χωρίς να απατούνται εξειδικευμένες γνώσεις.
  • Δυναμική διαχείριση αρχικής σελίδας.
  • Γρήγορη και εύκολη διαχείριση σελίδων, προϊόντων, αρχείων, φωτογραφιών κτλ.
  • Γρήγορη και εύκολη διαχείριση κατηγοριών και υποκατηγοριών.
  • Παρακολούθηση στατιστικών επισκεψημότητας με το Google Analytics.
  • Σύνδεση και αλληλεπίδραση με τα social media στα οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση.
  • Γρήγορη και εύκολη διαχείριση πελατών και παραγγελιών.
  • Δυνατότητα υποστήριξης περιεχομένου σε πολλές γλώσσες.
Τρόποι πληρωμής:
  • Διασύνδεση με τράπεζα για πληρωμή με πιστωτική κάρτα.Δυνατότητα δόσεων.
  • Πληρωμή μέσω paypal.
  • Κατάθεση σε τράπεζα.
  • Κατά την παραλαβή από το κατάστημα.
  • Εναλλακτικοί τρόπο πληρωμής όπως δωροκάρτα, πόντοι κτλ.
Χαρακτηριστικά Προϊόντων:
  • Απεριόριστος αριθμός προϊόντων.
  • Απεριόριστος αριθμός κατηγοριών και υποκατηγοριών.
  • Μαζική διαχείριση προϊόντων με αρχεία xml ή Web Services.
  • Το κάθε προϊόν θα παρουσιάζεται με κείμενα, φωτογραφίες (gallery), επισυναπτόμενα αρχεία, συνδεδεμένα αρχείο video, audio κτλ.
  • Επιλογή εμφάνισης – απόκρυψης σε προϊόντα ή κατηγορίες προϊόντων.
  • Παρουσίαση προϊόντων με βάση τον κατασκευαστή. Διαχείριση προμηθευτών – κατασκευαστών.
  • Παρουσίαση προϊόντων με βάση την συσκευασία. 
  • Παρουσίαση προϊόντων με βάση ποσότητες – διαστάσεις -  χρώμα – μέγεθος κτλ.
  • Ταξινόμηση – εμφάνιση των προϊόντων κατά τιμή / ημερομηνία εισαγωγής / τίτλο.
  • Σύγκριση προϊόντων.
  • Δημιουργία συσχετισμών ανάμεσα στα προϊόντα (σχετικά προϊόντα, συσχετισμοί αγορών κτλ).
  • Ορισμός ειδικών σημάνσεων για τα προϊόντα (Best Seller, προτεινόμενο κτλ).
  • Συγκεντρωτική παρουσίαση των προϊόντων που έχει δειο επισκέπτης του e-shop.
  • Αποστολή σελίδας προϊόντος σε φίλο.
  • Σχολιασμός προϊόντων.
  • Σχολιασμός προϊόντων μέσω FACEBOOK (FB Social Plugin).
  • Σύνδεση προϊόντων με newsletter προσφορών.
  • Αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας της βάσης δεδομένων.
Λειτουργίες E SHOP.
  • Δυνατότητα σύνδεσης και ανταλλαγής δεδομένων ανάμεσα στο e-shop και το εταιρικό ERP. 
  • Σύνδεση και αλληλεπίδρασης του e-shop με τα social media στα οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση. 
  • Προβολή προϊόντων σε διαφορετικά νομίσματα και μετρικά συστήματα.
  • Καλάθι αγορών.
  • One-Page Checkout.
  • Υπολογισμός Φ.Π.Α.Το e-shop παρουσιάζει τα προϊόντα με τον ΦΠΑ ενσωματωμένο στην τιμή. 
  • Cashing για γρήγορο φόρτωμα της σελίδας.
  • Wish list.
  • Διαθεσιμότητα. Επιλογή ανάμεσα σε γενικές κατηγορίες διαθεσιμότητας ή σε Online απεικόνιση πραγματικών υπολοίπων.
  • Σύστημα πόντων και επιβραβεύσεων.
  • Στην διαδικασία αγοράςεμφανίζεται «προτροπή αγοράς» ΧΧ€ για δωρεάν μεταφορικά».
  • Διασύνδεση E-SHOP με το Skroutz.gr.
  • Επιλογή περιτυλίγματος – συσκευασίας.
Μεταφορικά.
  • Αποστολή με σταθερό κόστος.
  • Υπολογισμός μεταφορικών με βάση το ύψος παραγγελίας.
  • Δυνατότητα Free Shipping πάνω από κάποια ποσό παραγγελίας ή κάποιο αριθμό τεμαχίων.
  • Σταθερές τιμές ανά τεμάχιο ή παραγγελία ανάλογα με τον γεωγραφικό προορισμό.
  • Παραλαβή από το κατάστημα.
  • Παράδοση σε επιλεγμένη από τον πελάτη μεταφορική.
Εκπτώσεις - Προσφορές
  • Εκπτώσεις προϊόντων.Εισαγωγή «καρφωτά» τελικής τιμής προϊόντος.
  • Εκπτώσεις προϊόντων.Εισαγωγή ποσοστού έκπτωσης ( %) ανά κατηγορία προϊόντων, ανά κατασκευαστή ή όποιο άλλο χαρακτηριστικό των προϊόντων μας χρησιμοποιούμε.
  • Εκπτώσεις επί τζίρου ή στόχου πωλήσεων.
  • Δυνατότητα Free Shipping ανάλογα με την παραγγελία ή το είδος.
  • Δυνατότητα ακύρωση αγοράς και επιστροφή χρημάτων, επιστροφή προϊόντων, επιστροφή με κουπόνι, επιστροφή με πόντους, δημιουργία πίστωσης.
  • Εκπτώσεις με την χρήση εκπτωτικού κωδικού.Οι εκπτωτικοί κωδικοί εκδίδονται ανάλογα με τον πελάτη, ανάλογα με την κάθε κατηγορία πελατών, ανάλογα με την κάθε εκπτωτική καμπάνια.
  • Εκπτώσεις χρηστών με την χρήση πόντων.
  • Συνδυασμός προϊόντων για την δημιουργία σετ προσφοράς.
  • Δυνατότητα έκδοσης διεθνούς κωδικού BARCODE ( για τα προϊόντα και τις προσφορές του e-shop.
Χρήστες – Πελάτες
  • Οι πελάτες δεν χρειάζεται να είναι εγγεγραμμένοι χρήστες για την αγορά προϊόντων.   
  • Οι εγγεγραμμένοι χρήστες θα έχουν προσωποποιημένου μενού με τις εξής πληροφορίες:
  • Ο λογαριασμός μου (θα μπορεί να βλέπει και να αλλάζει τα στοιχεία του).
  • Το ημερολόγιό μου.
  • My Gift Reminder.
  • My wish list.
  • Τα σχόλια μου.
  • Οι παραγγελίες μου. – Τα προϊόντα μου.
  • Γενικές Πληροφορίες για τις παραγγελίες (FAQ).
  • Help για το e-shop.
  • Οι πόντοι μου.
  • Εγγραφή - διαγραφή.
Portal Modules                                               
  • Πολλαπλά δικαιώματα χρηστών – διαχειριστών.
  • Εύκολη και αποτελεσματική διαχείριση κειμένων, αρχείων και φωτογραφιών.
  • Πολλαπλές επιλογές εμφάνισης περιεχομένων.
  • Πολλαπλές επιλογές αναζήτησης περιεχομένων.
  • Νέα και Ανακοινώσεις.
  • Εκδηλώσεις καλλιτέχνες. Αγορά εισιτηρίων.  Προβολή εκδηλώσεων – καλλιτεχνών με πολλαπλά κριτήρια . 
  • Κρατήσεις δωματίων για ξενοδοχεία.
  • Module διαχείριση γραμματείας.
  • μαθημάτων, καθηγητών, μαθητών, εποπτικού υλικού.
  • Λειτουργία ημερολόγιο και σύνδεση της με το περιεχόμενο του e-shop (σελίδες, άρθρα, νέα και ανακοινώσεις, εκδηλώσεις, κτλ).
  • Rss Feeds.
  • Κριτικές – σχόλια στο περιεχόμενο του e-shop (Reviews).
  • F.A.Q.
  • Διαχείριση banner.
  • Διαχείριση Links - καταλόγων.  
  • Αρχεία από υπηρεσίες τρίτων. Διαχείριση προβολής video, (YouTube), διαχείριση προβολή φωτογραφιών (σύνδεση με pinterest, Flickr, κτλ)
  • Ενσωμάτωση widget (καιρός, πρωτοσέλιδα, εορτολόγια, κτλ).
  • Φόρμες επικοινωνίας, αποστολής βιογραφικών, αρχείων κτλ.
  • Ενσωμάτωση εφαρμογών Forum.
  • Ερωτηματολόγια – δημοσκοπήσεις, ψηφοφορίες.
  • Bookmarks & shares.
  • Newsletter.
  • Ενσωμάτωση εφαρμογών Google Map, Google  Earth.
  • ΣΥΝΔΕΣΗ με SOCIAL MEDIA και αλληλεπίδραση με αυτά.
  • Σύνδεση με affiliate networks.
  • Παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών ή επιλεγμένου περιεχομένου στα εγγραμμένα μέλη – χρήστες.
 
Η διαδικασία υλοποίησης ενός έργου ξεκινάει με τον καθορισμό του έργου και την εκτίμηση εφικτότητας - σκοπιμότητας.
 
Στον καθορισμό του έργου περιλαμβάνονται όλες οι βασικές πληροφορίες που το αφορούν:
  • Η περιγραφή του έργου
  • Οι αντικειμενικοί στόχοι του έργου
  • Διαδικασία μελέτης και η υλοποίησης του έργου
  • Οι περιορισμοί που ισχύσουν (εργασία, χρόνος, οργάνωση, οικονομικοί, υλικά, κτλ
  • Καθορισμός κόστους υλοποίησης.
 
Παράλληλα ελέγχεται η εφικτότητα του έργου σε τεχνικό, λειτουργικό, οικονομικό, και διοικητικό επίπεδο.  Η τεχνική εφικτότητα περιλαμβάνει την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που είναι διαθέσιμες για την υλοποίηση του έργου, η λειτουργική την εκτίμηση ανταπόκρισης του έργου στους επιδιωκόμενους σκοπούς, η οικονομική το κατά πόσο το έργο έχει θετική αξία - κέρδος.  Η εφικτότητα συμπεριφοράς προσωπικού περιλαμβάνει στις επιδράσεις του έργου στην ποιότητα  εργασίας, εύκολη εισαγωγή και ενσωμάτωση του έργου στην καθημερινότητα της επιχείρησης.
 
Ο Προγραμματισμός -Σχεδιασμός, ξεκινάει με την αναλυτικότερη δυνατή περιγραφή του έργου και αποτελείται από συνεχόμενες προσπάθειες για να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση, σε σχέση με τον διαθέσιμο χρόνο, και χρήματα. Με τον προγραμματισμό επιτυγχάνουμε:
  1. Η ανάλυση του έργου σε φάσεις.
  2. Η δημιουργία χρονικού και οικονομικού προγράμματος.
  3. Η ιεράρχηση προτεραιοτήτων.
  4. Η δημιουργία συστήματος ελέγχου.
  5. Η δημιουργία ομαλής επικοινωνίας με τον πελάτη.
  6. Η τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων.
 
Ακολουθεί η ανάλυση του έργου σε φάσεις και ο καθορισμός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος και συγκεκριμένη ποσότητα πόρων για κάθε φάση υλοποίησης του έργου και την παραγωγή του επιθυμητού αποτελέσματος.
 
Για την παρουσίαση μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού στο Internet προτείνουμε λύσεις που θα δώσουν την δυνατότητα επικοινωνίας της επιχείρησης/οργανισμού με το κοινό. Για να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή παρουσίαση γνωρίζουμε την «αγορά» που κινείται ο πελάτης και τον ανταγωνισμό, και εντοπίζουμε την διαφοροποίηση που μπορούμε να έχουμε από τον ανταγωνισμό.
 
Διαμορφώνουμε το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου με βασικό κριτήριο την λειτουργικότητα, την αισθητική αρτιότητα, την σωστή και συνεχή λειτουργία του site, την συντήρηση, παρακολούθηση και υποστήριξη, την ουσιαστική αμφίδρομη επικοινωνία με το κοινό
 
Εφαρμόζουμε προηγμένες λειτουργίες βελτιστοποίησης κώδικα και λέξεων κλειδιών. Αναπτύσσουμε καμπάνιες στο Google με σκοπό την βέλτιστη εμφάνιση του site σε αναζητήσεις χρηστών. Συνδέουμε τον δικτυακό τόπο με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
 
H εκπαίδευση των χειριστών του συστήματος αποτελεί την τελευταία φάση υλοποίησης του έργου πρίν από την οριστική παράδοση του.